Kladské pomezí logo Kladské pomezí turistická oblast

Zástupci informačních center se setkali v Městské knihovně v Novém Městě nad Metují

18. 05. 2017

  • Zástupci informačních center se setkali v Městské knihovně v Novém Městě nad Metují

Proběhlo tradiční setkání zástupců IC a školení Marketing zdarma a public relation

V úterý 16. května proběhlo jarní setkání informačních center z regionu Kladské pomezí, aby se s ostatními zástupci IC podělily o své zkušenosti a novinky z jejich oblasti. Po setkání následovalo školení pro nejrůznější subjekty cestovního ruchu na téma Marketing zdarma a public relation. Obě tyto aktivity uspořádala destinační společnost Branka, o.p.s. starající se o rozvoj cestovního ruchu v Kladském pomezí.

Zástupcům IC byl představen regionální produkt Kladského pomezí

Setkání tentokrát proběhlo v prostorách Městské knihovny v Novém Městě nad Metují, kde se sešlo celkem 15 zástupců informačních center. Informačním centrům byl především představen nedávno certifikovaný regionální produkt Kladského pomezí - ručně vyráběné letované šperky z polodrahokamů od paní Doskočilové z Mezilesí u Nového Města.

Informační centra si rozdělila i nového průvodce regionem

Kromě tradiční distribuce nejrůznějších propagačních materiálů informační centra dostala také nového průvodce Kladského pomezí, který vyšel v nakladatelství Soukup & David. Průvodce popisuje celou oblast od Jaroměře, České Skalice s Babiččiným údolím a Nového Města nad Metují přes Náchod, Hronov, Červený Kostelec a Jestřebí hory až po Adršpašsko-teplické skály, Polici nad Metují a Broumov.

Školení o marketingu v cestovním ruchu vedl Pavel Pichler

Po skončení setkání následovalo školení, zaměřené speciálně pro subjekty cestovního ruchu, na téma Marketing zdarma a public relations, na kterém se sešli zástupci celkem 11 nejrůznějších subjektů cestovního ruchu. Školitelem byl Pavel Pichler, zakladatel projektu http://www.travelbakers.cz/.