Ještě před samotným jednáním účastníci navštívili zrekonstruovaný a v letošním roce nově otevřený Čapkův mlýn, ve kterém se nachází expozice sourozenců Čapkových. Po prohlídce se všichni přesunuli do prostor městského úřadu, kde se úvodního slova ujal starosta města Hronova, pan Petr Koleta.
Zástupci informačních center zhodnotili letošní návštěvnost v porovnání s předchozími lety a představili také novinky ze svých domovských měst a obcí. V některých informačních centrech došlo k poklesu návštěvnosti oproti loňskému roku, ale v jiných se naopak zvedla nebo se dokonce dostala na čísla z období před covidem. Martin Soukup, ředitel Královéhradecké krajské centrály cestovního ruchu, pohovořil o činnostech centrály a novém pojetí marketingových kampaní. Se zástupci infocenter prodiskutoval podobu tištěného materiálu k projektu Cyklobusy. Všichni zúčastnění se shodli na tom, že větší zájem je o oblastní jízdní řády než o celokrajské.
Markéta Venclová a Lenka Lembejová informovaly o činnostech organizace Kladské pomezí, která letos slaví 25 od svého založení, a v letošním roce začala používat nové logo i zcela nový vizuál. Zhodnotily letošní ročník soutěže s Toulavým baťohem a pohovořily o plánované aktualizaci a dotisku propagačních materiálů Božena a Čapek. Na závěr setkání došlo k prezentaci nově certifikovaných regionálních výrobců. Paní Iveta Pokorná se pochlubila svými zdobenými medovými perníčky. Paní Michaela Luňáková představila své kresby a malby, které využívá při tvorbě tištěných průvodců, jako potisk na oděvech, hrnečcích či plecháčcích. Pan David Línek odprezentoval Bakovské pivo ze stejnojmenného pivovaru a paní Hlavatá ze společnosti Darré přinesla ukázat ilustrované kolekce povlaků na polštářky a také hrnečky s autorskými motivy.