Informační centra Kladského pomezí se sešla on-line
V pondělí 20. dubna 2020 proběhlo jarní setkání
pracovníků informačních center našeho regionu s představiteli Kladského
pomezí. Poprvé v historii se všichni účastníci nesešli osobně,
ale
z důvodu mimořádných opatření proběhlo jednání on-line formou videokonference.
Zástupci jednotlivých informačních center zhodnotili
současnou situaci v cestovním ruchu a informovali o svých plánech na letní
sezónu v souvislosti s vývojem vládních nařízení a možným termínem
znovuotevření jejich provozoven.
Představitelé Kladského pomezí „íčkařům“ sdělili
novinky z aktuální činnosti obecně prospěšné společnosti. Markéta Venclová
představila projekt Božena 200 a novou kampaň Czechtourismu na podporu domácího
cestovního ruchu #světovéČesko. Dále informovala o dopadech současné situace na
některé projekty, jakým je například Festival zážitků, který je realizován na
několika místech české a polské strany, a z tohoto důvodu bude o rok
odložen. Zmíněna byla také příprava nové marketingové strategie na období
2021-2025.
Lenka Lembejová, projektová manažerka, všechny zúčastněné
seznámila s novinkami na webu www.karelcapek.cz,
který je pravidelně aktualizován a doplňován. Nezapomněla ani na projekt
Toulavý baťoh, který bude nově realizován v období dvou let a slosování výherců
proběhne na podzim roku 2021.
Na závěr prezentovala, co je nového v
nabídce certifikovaných regionálních produktů Kladského pomezí.
Šéfredaktor Jiří Švanda upozornil na změny týkající se
letních turistických novin, které v současné době prochází aktualizací a
budou vydány ve druhé polovině června.