Plán činnosti
Plán činnosti ke stažení
Stručný přehled aktivit
na sezonu 2025 destinační společnosti Kladské pomezí, o.p.s.
• Tvorba aktualizace marketingové strategie pro turistickou oblast Kladské pomezí – leden
–říjen 2025
Tvorba strategického dokumentu pro období 2026-2030.
• Úprava lyžařských běžeckých tratí
– prosinec 2024–únor 2025
Realizace projektu na údržbu
lyžařských běžeckých tratí v sezoně 2024/2025. Zajištění
elektronické evidence úpravy stop
a provoz webu ski.kladskepomezi.cz
s nejaktuálnějšími informacemi o stavu tratí.
• Katalog ubytování
–
březen 2025
On-line nabídka s prezentací ubytovatelů v rámci celého regionu spojená s vizualizací sekce „ubytování“ na webu www.kladskepomezi.cz a administrací pro
ubytovatele a infomační centra.
• Nástěnné mapy
Inovace vizuálu nástěnných map, zhotovení nabídky pro zájemce a její propagace.
•
Čapek – 2025
Průběžná aktualizace a plnění webu s čapkovskou tematikou v rámci
Královéhradeckého kraje, nabídka výletů a pobytů, spolupráce se soukromým
sektorem a propagace produktu prostřednictvím placených online kampaní. Rozšíření
produktu mimo území KHK.
•
Božena – 2025
Produkt, který pokračuje v linii představování významných literátů našeho regionu
konkrétně Boženy Němcové. Průběžná aktualizace webu, nabídky produktů a ve
spolupráci s městy případný dotisk propagačního materiálu.
•
Vydání turistického magazínu –
duben 2025
Vydání magazínu, který bude navazovat na inovovaný vzhled,
formát i koncept tiskoviny s rozšířením stran a doplněním sekce věnované zimě.
•
Léto v Kladském pomezí 2025 –
představení sezonních novinek –
květen 2025
Konference/workshop před zahájením turistické sezony s představením novinek na
sezonu 2025 jednotlivými aktéry cestovního ruchu.
•
Setkání informačních center – duben, říjen 2025
Dvakrát ročně probíhá setkání IC za účelem výměny informací a distribuce
propagačních materiálů. Místa setkání jsou zvolena podle nově zpřístupněných nebo
rekonstruovaných cílů pro návštěvníky za účelem jejich představení pracovníkům
informačních center
•
Toulavý baťoh – květen–září 2025
Realizace projektu pro rodiny s dětmi v podobě vydání ilustrované mapy a sezonní
soutěže.
•
Kladské pomezí na vlně – průběžně
Realizace výstupů tříletého přeshraničního projektu: marketingové aktivity, tiskoviny,
akce, školení, mobilní aplikace fungující jako audioprůvodce, analytický systém.
•
Certifikace a propagace regionálních
produktů – průběžně
Certifikace nových regionálních
výrobků a jejich propagace.
•
Spolupráce s institucemi – průběžně
Podílení se na aktivitách
Královéhradeckého kraje, spolupráce s CzechTourismem a Ministerstvem pro
místní rozvoj – měření dopadů příhraniční spolupráce.
•
Poskytování servisu subjektům
působícím v cestovním ruchu – průběžně
Začlenění do systému propagace celého
regionu, distribuce materiálů, poskytování mapových podkladů, fotografií
regionu.
•
Webová prezentace – průběžně
Provoz a aktualizace oficiální webové
prezentace regionu Kladské pomezí,
podpora
návštěvnosti – on-line marketing.
•
Sociální sítě – průběžně
Prezentace regionu pomocí sociálních sítí – Facebook, Instagram. Aktuality,
komunikace, on-line marketing.
•
Osvěta obyvatel ve vztahu
k cestovnímu ruchu – průběžně
Vydávání informačního bulletinu, spolupráce s médii, nabídka školení.
• Hodnocení ukazatelů efektivity destinačního managementu – průběžně
Kvantitativní a kvalitativní parametry – profil návštěvníka, sledování návštěvnosti ve
vybraných subjektech, hromadných ubytovacích zařízeních, délka pobytu, analýza
webu, sociálních sítí.