Kladské pomezí logo Kladské pomezí turistická oblast

Město Náchod má nový vizuál / novou moderní značku

30. 11. 2016

  • Město Náchod má nový vizuál / novou moderní značku

Moderní logo má za cíl zlepšit propagaci města v cestovním ruchu

Náchodští radní rozhodli v květnu letošního roku o zpracování nového loga města Náchoda. Městu již dlouho chyběla „značka“ vystihující jeho charakter i ráz okolní krajiny. Moderní logo zlepší propagaci města především v oblasti cestovního ruchu.

S novým logem vzniknou i nové webové stránky

„Nová značka odkazuje jednoznačně na tisíciletá bohatství, která tento kraj nabízí. Proto výběr barev padl na zelenou a modrou, které vystihují zeleň a vodstvo a vzájemně se spojují do výrazného písmene N. Tato Ikona současně znázorňuje členitý terén města, malebné kopce a údolí, plynoucí řeku Metuji. Tučné písmo logotypu reprezentuje pevné historické základy města a jeho dominantní postavení v regionu,“ vysvětluje starosta města Jan Birke.

Na podrobný grafický manuál nyní navazují další kroky, kterými bude např. výstavba nových webových stránek města a samozřejmě také implementace loga do písemností, tiskovin a dalších propagačních materiálů.

K propagaci poslouží i nové video

Už dnes je nové logo součástí videa, které dnes bylo představeno. „Nové propagační video představuje náchodský region v celé své kráse a pevně věříme, že se bude líbit nejen obyvatelům města, ale i turistům, kteří se k nám rádi vracejí a nebo na základě jeho zhlédnutí k nám zavítají poprvé,“ dodal starosta Jan Birke.

Video „Náchod branou do srdce Evropy“ ke zhlédnutí zde:

https://www.youtube.com/channel/UCTRgouCYno6t8aZ4Jcubfkw