Plán činnosti
Plán činnosti ke stažení
-
Plán činnosti na rok 2025 (PDF)
-
Plán činnosti na rok 2024 (PDF)
-
Plán činnosti na rok 2023 (PDF)
-
Plán činnosti na rok 2022
(PDF)
- Plán činnosti na rok 2021 (PDF)
- Plán činnosti na rok 2020 (PDF)
- Plán činnosti na rok 2019 (PDF)
-
Plán činností na rok 2018 (PDF)
- Plán činností na rok 2017 (PDF)
- Plán činností na rok 2016 (PDF)
- Plán činností na rok 2015 (PDF)
- Plán činností na rok 2014 (PDF)
Stručný přehled aktivit na sezonu 2025 destinační společnosti Kladské pomezí, o.p.s.
• Tvorba aktualizace marketingové strategie pro turistickou oblast Kladské pomezí – leden –říjen 2025Tvorba strategického dokumentu pro období 2026-2030.
• Úprava lyžařských běžeckých tratí – prosinec 2024–únor 2025
Realizace projektu na údržbu lyžařských běžeckých tratí v sezoně 2024/2025. Zajištění elektronické evidence úpravy stop a provoz webu ski.kladskepomezi.cz s nejaktuálnějšími informacemi o stavu tratí.
• Katalog ubytování – březen 2025
On-line nabídka s prezentací ubytovatelů v rámci celého regionu spojená s vizualizací sekce „ubytování“ na webu www.kladskepomezi.cz a administrací pro ubytovatele a infomační centra.
• Nástěnné mapy
Inovace vizuálu nástěnných map, zhotovení nabídky pro zájemce a její propagace.
• Čapek – 2025
Průběžná aktualizace a plnění webu s čapkovskou tematikou v rámci Královéhradeckého kraje, nabídka výletů a pobytů, spolupráce se soukromým sektorem a propagace produktu prostřednictvím placených online kampaní. Rozšíření produktu mimo území KHK.
• Božena – 2025
Produkt, který pokračuje v linii představování významných literátů našeho regionu konkrétně Boženy Němcové. Průběžná aktualizace webu, nabídky produktů a ve spolupráci s městy případný dotisk propagačního materiálu.
• Vydání turistického magazínu – duben 2025
Vydání magazínu, který bude navazovat na inovovaný vzhled, formát i koncept tiskoviny s rozšířením stran a doplněním sekce věnované zimě.
• Léto v Kladském pomezí 2025 – představení sezonních novinek – květen 2025
Konference/workshop před zahájením turistické sezony s představením novinek na sezonu 2025 jednotlivými aktéry cestovního ruchu.
• Setkání informačních center – duben, říjen 2025
Dvakrát ročně probíhá setkání IC za účelem výměny informací a distribuce propagačních materiálů. Místa setkání jsou zvolena podle nově zpřístupněných nebo rekonstruovaných cílů pro návštěvníky za účelem jejich představení pracovníkům informačních center
• Toulavý baťoh – květen–září 2025
Realizace projektu pro rodiny s dětmi v podobě vydání ilustrované mapy a sezonní soutěže.
• Kladské pomezí na vlně – průběžně
Realizace výstupů tříletého přeshraničního projektu: marketingové aktivity, tiskoviny, akce, školení, mobilní aplikace fungující jako audioprůvodce, analytický systém.
• Certifikace a propagace regionálních produktů – průběžně
Certifikace nových regionálních výrobků a jejich propagace.
• Spolupráce s institucemi – průběžně
Podílení se na aktivitách Královéhradeckého kraje, spolupráce s CzechTourismem a Ministerstvem pro místní rozvoj – měření dopadů příhraniční spolupráce.
• Poskytování servisu subjektům působícím v cestovním ruchu – průběžně
Začlenění do systému propagace celého regionu, distribuce materiálů, poskytování mapových podkladů, fotografií regionu.
• Webová prezentace – průběžně
Provoz a aktualizace oficiální webové prezentace regionu Kladské pomezí, podpora návštěvnosti – on-line marketing.
• Sociální sítě – průběžně
Prezentace regionu pomocí sociálních sítí – Facebook, Instagram. Aktuality, komunikace, on-line marketing.
• Osvěta obyvatel ve vztahu k cestovnímu ruchu – průběžně
Vydávání informačního bulletinu, spolupráce s médii, nabídka školení.
• Hodnocení ukazatelů efektivity destinačního managementu – průběžně
Kvantitativní a kvalitativní parametry – profil návštěvníka, sledování návštěvnosti ve vybraných subjektech, hromadných ubytovacích zařízeních, délka pobytu, analýza webu, sociálních sítí.